نشا کی بہن لتاشا کی چدائی

میری پچھلی کہانی "شادی شدہ عورت کی چدائی" کو آپ سب نے پسند کیا اس کے لئے شکریہ. اب میں آپ کو ایک اور کہانی بتانے جا رہا ہوں، اس بار میں نے نشا اؤر نشا کی بہن لتاشا کے ساتھ سیکس کیا.

نشا کے ساتھ سیکس کرنے کے بعد وہ مجھے اکثر اپنے گھر بلایا کرتی تھی.

ایک دن کی بات ہے کہ اس نے مجھے اپنے گھر بلایا اور ہم سمبھوگ کر ہی چکے تھے کہ اس کی بڑی بہن لتاشا آ گئی. نشا نے مجھے اس سے ملوایا. جیسے ہی میں نے لتاشا کو دیکھا تو بس دیکھتا رہ گیا. پوری بھری ہوئی اور ایک دم سگٹھت بدن. اس کی بڑی بڑی گانڈ دیکھ کر تو میں دںگ رہ گیا، لمبی سکرٹ میں دم مست لگ رہی تھی. میرا دل تو کیا کہ ابھی اس کی گاںڈ چاٹ جاؤ پر میں نے اپنے اوپر کنٹرول رکھا اور ان کے ساتھ چائے پی کر چلا گیا.

اگلے دن میں نے نشا کو فون کیا اور تھوڑی بہت بات کرنے کے بعد میں نے بول دیا - مجھے تمہاری بہن لتاشا کے ساتھ سیکس کرنا ہے.

پہلے تو نشا تھوڑا ناراض ہوئی، پر میں نے منع کیا، نشا بولی - اگلی بار جب تم آؤ گے تو میں لتاشا کو بلا لوں گی.

اس دن سے میں لتاشا کی گاںڈ کے خواب لیتا رہا.

اگلے ہفتے نشا نے اپنے گھر کھانے پر مجھے اور لتاشا کو بلایا. جیسے ہی میں نشا کے گھر گیا، لتاشا اور نشا آپس میں باتیں کر رہی تھی اور ایسا لگا رہا تھا کہ جیسے میرا ہی انتظار کر رہی تھی. لتاشا نے گلابی رنگ کی لمبی سکرٹ پہنی تھی. باتوں باتوں میں پتہ لگا کہ لتاشا کے شوہر بھی زیادہ بزنس ٹور پر رہتے ہیں اور لتاشا کے مقابلے کافی موٹے ہیں تو میں اںدر ہی اںدر سوچنے لگا کہ اس کا مطلب لتاشا کو بھی سیکس کے طلب تو رہتی ہوگی.

خیر ہم نے کچھ باتیں کی اور اس کے بعد ہم تینوں نے مشروب لیا اور ہلکا میوزک چلا دیا. تھوڑا سا سرور ہونے کے بعد میں نے میوزک تھوڑا تیز کر دیا اور نشا کو ڈانس کرنے کے لئے بولا. ہم رقص کرنے لگے، بیچ - بیچ میں مشروب بھی لیتے رہے.

پھر نشا بولی - تم لتاشا کے ساتھ رقص کرو، میں کچھ بنا لاتی ہوں.

میںنے کہا - ٹھیک ہے.

لتاشا بھی تھوڑا نشے میں آ گئی تھی. پہلے تو ہم عام ڈانس کر رہے تھے، پھر میں نے ہمت دکھا کر لتاشا کو کمر سے پکڑ کر رقص کرنا شروع کیا. لتاشا کا جسم بھرا تھا، کمر میں ہاتھ ڈالتے ہی میرا تو دل کیا کہ گاںڈ کو دبا دوں لتاشا کی.

ڈانس کے ساتھ ساتھ میں نے لتاشا کو ایک اور مشروب دیا، اس بار مشروب تھوڑا زیادہ تھا. اتنے میں نشا بھی آ گئی اور پھر ہم تینوں رقص کرنے لگے. کبھی میں نشا کو گلے لگا لیتا تو کبھی نشا لتاشا کو، تو کبھی لتاشا کو میں.

نشا تو جانتی تھی کہ آج مجھے لتاشا کے ساتھ سیکس کرنا ہے اس لئے لتاشا کو سیکس کے لئے تیار بھی کرنا تھا. نشا ڈانس کرتے کرتے لتاشا اور مجھے چوم لیتی تھی. آہستہ آہستہ میں نے بھی نشا اور ڈانس ڈانس میں لتاشا کو چوما جس لتاشا نے کوئی بھی مخالفت نہیں کی جس سے میری ہمت بڑھ گئی. نشا بولی - تم ڈانس کرو، میں کھانا لگا دیتی ہوں.

میں لتاشا کے ساتھ رقص کرتا کرتا، اس کو چومتا رہا. مجھے لگا کہ لتاشا گرم ہو رہی تھی اؤر میرا لںڈ بھی کھڑا ہو رہا تھا، جس کا احساس لتاشا کو ہو رہا تھا. ڈانس کرتے کرتے کبھی میں اس کو الٹا کر کے باہوں میں لے لیتا جس وجہ لتاشا کی گاںڈ میں میرا لںڈ چھو جاتا. نشا مجھے کچن سے دیکھ رہی تھی. اس نے مجھے اشارہ کیا کہ تم شروع کرو.

میں نے ہمت کر کے لتاشا کا چہرہ اپنی طرف کیا اور اس کے ہونٹوں پر ہونٹ رکھ دیے. لتاشا نے بھی میرا پورا ساتھ دیا. لتاشا کے ہونٹ چوستے چوستے میں نے اسکی گاںڈ پر ہاتھ پھیرنا شروع کر دیا جس کا اس نے کوئی اعتراض نہیں کیا. ڈانس کرتے کرتے میں لتاشا کو صوفے پر لے گیا اور اس کو لٹا کر خود اس کے اوپر لیٹ گیا اور چومتا رہا. چومتے - چومتے میں ایک ہاتھ لتاشا کی ران پر پھیرنے لگا اور اس سکرٹ اوپر کرنے لگا.

اب لتاشا بھی گرم ہو چکی تھی، وہ بھی میرا ساتھ دے رہی تھی. میں کھڑا ہوا اور اپنی ٹی - شرٹ اتار دی اور اپنی پینٹ بھی اور دوبارہ اس کے اوپر لیٹ گیا.

لتاشا نے سکرٹ اوپر کر لی تھی اور دونوں ٹاںگیں کھول لی اؤر میں اسکے اوپر لیٹ گیا. میرا لںڈ اسکی چوت پر لگ رہا تھا. پھر میں نے لتاشا کی سکرٹ اتار دی.

جیسے ہی لتاشا کی لمبی سکرٹ اتاری، لتاشا کا گورا بدن میرے سامنے تھا اور لتاشا نے گلابی رنگ کی برا اؤر پیںٹی پہن رکھی تھی. سیکس بمب لگ رہی تھی وہ. اس کے بڑے بڑے ممے دیکھ کر میں دںگ رہ گیا اور برا کے اوپر سے ہی چوسنے لگا. مزید دیر نہ کرتے ہوئے میں نے لتاشا کی برا اور پینٹی اتار دی، اپنے آپ کو بھی ننگا کر دیا اور دوبارہ لتاشا کے اوپر لیٹ کر اسے چومنے لگا اور اس کی چوت پر لںڈ رگڑنے لگا. دھیرے دھیرے اس کے مممو کو چوستے ہوئے میں اسکی چوت تک آ گیا. لتاشا کی چوت ایک دم گلابی تھی، ایسا لگا رہا تھا کہ جیسے میں کسی بھارتی نہیں بلکہ کسی ودےشن کی چدائی کرنے جا رہا ہوں.

میں لتاشا کی چوت چاٹنے لگا. لتاشا کے منہ سے سسکاریاں نکلنے لگی. پھر میں نے لتاشا کو الٹا کر دیا اور اس کی کمر پر چومتے ہئے اسکی گاںڈ پر کاٹ دیا، جس کی وجہ سے وہ تھوڑا چللاي. آواز سن کر نشا بھی باورچی خانے سے آ گئی، وہ تو ہم کو وہیں سے دیکھ کر کپڑے اتار چکی تھی. نشا میرے پاس آ کر کھڑی ہو گئی. اب میں لتاشا کی چوت چاٹ رہا تھا اور نشا کی چوت میں اوںگلی کر رہا تھا.

پورے گھر میں سسکاریاں سی گونج رہی تھی جو مجھے اور اتےجت کر رہی تھی. میں نے لتاشا کو گھوڑی بنا دیا اؤر اسکی گاںڈ چاٹنے لگا. لتاشا کی گاںڈ کا چھید نشا کی گاںڈ سے بڑا اور گلابی تھا. جس کو دیکھ کر میں پاگلوں کی طرح چاٹنے لگا. پھر میں نے نشا کو بھی لٹا دیا اور اس کی چوت اور گانڈ چاٹنے لگا. تھوڑی دیر چاٹنے کے بعد میں نے لتاشا کو گھوڑی بنایا اور اس کی چوت کے چھید پر لنڈ رکھ کر پیل دیا. جس کی وجہ سے مجھے اور لتاشا کو دونوں کو ہلکا درد ہوا. اس کے بعد میں لتاشا کی چدائی کرنے لگا اور اوںگلی اسکی گاںڈ میں ڈالنے لگا.

نشا لتاشا کے مممے چوس رہی تھی. جیسے ہی میرا جھڑنے کو ہوا، میں لنڈ باہر نکال کر چوت چاٹنے لگا لتاشا کی. پھر لتاشا کے منہ میں میں نے اپنا لنڈ ڈال دیا اور چسانے لگا. تھوڑی دیر چسانے کی بعد میں نے نشا اور لتاشا کو گھوڑی بنا دیا اؤر لتاشا کی گاںڈ میں لںڈ ڈال دیا اور تیز تیز چدائی کرنے لگا. کبھی لتاشا کی گاںڈ میں ڈالتا تو کبھی نشا کی. میرے سامنے ایک بلیو فلم کا سین گھوم رہا تھا، ٹھیک ویسے ہی کر رہا تھا. دونوں کی گاںڈ مارنے میں اور دیکھنے میں بڑا مجا آ رہا تھا.

تھوڑی دیر چدائی کرنے کے بعد جب میں جھڑنے لگا تو میں نے دونوں کو سیدھا کر دیا اور دونوں کے مممے آپس میں جوڑ دیا اور دونوں کے مممو پر ویرے گرا دیا. پھر دونوں نے میرے ویرے کو اپنے مممو پر رگڑا اور پھر کھڑی ہو گئی. میں نے لتاشا کو گلے لگا کر چوما.

پھر نشا بولی - چلو، اب کھانا کھا لو.

تینوں نے نںگے ہی ایک ساتھ کھانا کھایا اور اس کے بعد میں نے رات وہیں گزاری. رات میں دو بار اور لتاشا کے ساتھ سیکس کیا نشا تھوڑی جلدی سو گئی تھی. اس دن سے آج تک کبھی نشا اور کبھی لتاشا کے ساتھ سیکس کرتا ہوں. اب تو لتاشا اپنے گھر بھی بلا لیتی ہے کبھی - کبھی.

پچھلی کہانی کی طرح اس بار بھی آپ کی میل کا انتظار رہے گا


0 comments:

Post a Comment

 

© 2011 Sexy Urdu And Hindi Font Stories - Designed by Mukund | ToS | Privacy Policy | Sitemap

About Us | Contact Us | Write For Us